Ezt gyűlöljük az e-mailekben az Adobe felmérése szerint
Urbanplayer
2018/08/23 15:45
Igaz, Amerikában, de mindjárt látni fogjuk, mennyire ismerősek azok a szövegek, amikről rájöttek, hogy igazán utáljuk őket – vagy legalábbis ez jött ki a kutatás végén. De mielőtt kitérnénk erre, egy izgi számadat: a megkérdezett irodai munkások évről évre 17 százalékkal több e-mailt olvasnak el. Az elektronikus levelek olvasgatása tehát felfelé ívelőben van.
És most jöjjenek a leggyakoribb ártalmatlannak tűnő, de a levelet kapóban szinte idegzsábát kiváltó fordulatok, amik mindannyiunknak ismerősek lehetnek!
- Nem tudom, láttad-e a legutóbbi levelem… (a válaszadók 25 százaléka gyűlölte)
- Legutóbbi e-mailem alapján… (13 százalék gyűlöli)
- Beszélgetésünkre hivatkozva… (11 százalék gyűlöli)
- Sikerült haladni ebben? (11 százalék gyűlöli)
És ha márkaként / üzleti ajánlattal nyomulunk valaki felé, akkor mi késztetheti őket arra, hogy rányomjanak a leiratkozás gombra?!
Erre is rákérdezett a Photoshop anyavállalata. A legidegesítőbb húzások:
- Túl gyakori e-mail küldés (a válaszadók majdnem fele, 45 százalék gyűlölte ezt!)
- Nem olyan termékek ajánlása, ami egybevág az ízlésükkel (33 százalék)
- Olyan ajánlatok küldése, amik már lejártak (hahaha, 22 százalék)
- A CÍMZETT NEVÉNEK ELÍRÁSA. (17 százalék, de sokkal többnek kéne lennie!)
(via Adobe)