Ki hitte volna, hogy miután a Facebook dolgokat nyúlt a Snapchattől, videófronton le akarja nyomni a YouTube-ot, majd pont a társkeresősdibe ne akarna beszállni?
A közösségi oldal az éves fejlesztői F8 konferenciáján jelentette be, hogy bizony belép erre a piacra, ami éppen nem meglepő annak fényében, hogy minden profiltulajdonosról elég sok mindent tudnak. Sőt, náluk jobban valószínűleg senki nem tudja, hogy a közös ismeretségeinken és ízléshalmazainkon át kihez kéne hogy vezessen a szívünk. Talán még nálunk is jobban tudják!
Mark Zuckerberg sietett hozzáfűzni, hogy a vállalat új fejlesztése nem ám az egyéjszakás kalandoknak, hanem a kitartó, igazi kapcsolatok létrejöttének fog kedvezni. (Hát ezt majd az emberek eldöntik, LOL.)
Azt is elmondta a Facebookvezér, hogy a randiappos profilunk elkülönül majd a rendes FB-profilunktól, és a barátaink nem is látják majd azt. Sőt, kifejezetten olyan embereket ajánlj majd nekünk az alkalmazás, akik nem az ismerőseink. A beépített csetalkalmazás pedig szintén nem lesz egyenlő a Messengerrel, és egyébként csak szöveget lehet majd benne küldeni (jé, csak nem úgy, mint a Tinderben?!).
Egyébként a Tindert is tulajdonló Match cég is tette egy közleményt a bejelentésre, ami szép odafúrás a Facebooknak az elmúlt hetek adatvédelmi botrányai nyomán:
“Meglep minket az időzítés, tekintve, hogy ez a terület érzékeny személyes adatok masszív mennyiségét rejti magában.”
BOOOOOOOM!