Azért nagyon nem véletlen, hogy a legnagyobb, mindenki által ismert globális márkák a legerősebbek a pr-reklám vonalon is. Nekik, és a mögöttük álló ügynökségeknek már rég nem kell magyarázni, hogy miről van szó, szabadon játszhatnak a finom utalásokkal. Gondoljunk csak a Mekinek az egyik legutóbbi kampányára, ahol szinte a felismerhetetlenségig homályosították az emblematikus termékeiket.

Most a Coca-Cola az új európai kampányában is hasonlóval próbálkozik, annyi különbséggel, hogy ők néhány vizuális részlettel idéznek meg mindenki számára ismerős hangokat, amiről az embereknek rögtön eszébe jut a kólafogyasztás jól megszokott szeánsza: a fémkupak nyitásának hangja, a doboz szisszenése, majd a pohárba már kitöltött bizsergő kóla.

Tényleg tök leleményes kampány ez, viszont azért azt is vegyük észre, hogy a sorozatból milyen “elegánsan” kihagyták a műanyagpalackot, amiről azért lenne mit beszélni egy pohár kóla mellett.

Minden idők legpofátlanabb Coca-Cola automatája

innen

Igazán kifinomult magasélet: megjött a Roadster print! Lapozz bele, rendeld meg, élvezd! (X)