A Tinder a Facebookon tett közzé egy videós reklámszpotot, amiben egy tollászkodó indiai lányt látunk, akit az anyja faggat arról, hogy hová készül. Aztán, amikor a mami meglátja a híres randiapp értesítőjét a lány telóján, akkor cinkosan összekacsint vele, majd azt mondja, hogy a részéről jobbra van húzva a téma.
Az indiai fiatalok azonban végtelenül életszerűtlennek találták a reklámot, hiszen számukra elképzelhetetlen, hogy a szüleikkel beszéljék meg ezeket a dolgokat.
Tinder's new ad is the stupidest thing I've seen in some time. Why are they so afraid of being just a hook up app?
— Boss Baby (@penguinhowler) May 10, 2016
Hiába erőlteti tehát a Tinder azt az arculatot, hogy általánosan elfogadott ismerkedős app legyen.
Ahogy sokan a világon, az indiai fiatalok továbbra is titkos randikat szerveznek rajta inkább, miközben a szüleik meg a Shaadi.com-on intézgetik számukra a megfelelő házassági opciókat, és nyilván – a reklámbeli kúl anyukával ellentétben – hallani sem akarnak alkalmi kalandokról.
(via)