A friss fícsör annyit tesz, hogy be lehet majd kapcsolni az úgynevezett festival mode-ot, és a felhasználók itt beállíthatják, hogy melyik fesztre mennek el megmenni – amit egy badge fog jelölni a profilon, vagyis egy jókora logó.

Valahogy így:

Tegyük hozzá, hogy a randiappot tippünk szerint pont a fesztiválokon használják a legkevésbé az emberek, tekintve, hogy ott az alkohol és tömeg kombinációja sokkal izgalmasabb ziccereket kínál.

Egyelőre csak 12 amerikai és angol fesztiválnak csaphatják az ingyenreklámot azok, akik erre vágynak, és három héttel a feszt előtt lehet kirakni a jelvénykét, de ne legyen kétségünk afelől, hogy a Tindernél ez most az üzleti modell részét képezi, szóval valószínűleg bővíteni fogják ezt a funkciót, aztán idővel talán már nem is csak azt jelezhetjük a potenciális férjeknek és feleségeknek, hogy hova megyünk bulizni, hanem hogy hobbiként lovagolunk, négyes fokozatú vegánok vagyunk, vagy hogy van három kutyánk.

Vagy gyerekünk.

(via The Verge – nyitókép innen)