Vagy inkább egy Snickersbombát egy nagy szakadékba.
A Snickers több mint egy évtizede sikerrel főzi ugyanazt a receptet a reklámjaiban: a főhős annyira éhes, hogy teljesen ki van vetkőzve a saját bőréből – aztán valaki ad neki egy szeletet a csokiból, amitől újra önmagává válik. Egy-egy ilyenbe még Joe Pescit, Mr Beant (nindzsaként!) és Elton Johnt (freestyle rapperként!!) is berántották, mindegyik kábé tökéletes darab.
És most végre kiderült, mire kellett a Snickersnek a Guinness-rekorder óriáscsoki, ami nemrég tényleg elkészült: ehhez a Super Bowl reklámhoz, amiben a szelet édesség már nem csak egy embert gyógyít meg – HANEM A TELJES BOLYGÓT.
Az egész reklám arról szól ugyanis, mennyire elcseszett állapotban van most a Föld: a politika beteg, az autocorrect szar, felnőtt emberek rollereznek, fogyatkoznak a nyersanyag-forrásaink, mindenki mocskos fotókat küldözget a telefonjáról, satöbbi, hát
gyógyítsuk meg egy Snickersszel, mert csak arra éhes ez a világ!
És a legjobb az egészben? Az, hogy egy 70-es évekbeli Coca-Cola reklámnak is dobnak egy fricskát.
Persze tény az is, hogy sokaknak nem fog tetszeni a reklám, hisz mi lenne cinikusabb annál, mint hogy egy olyan cég nevet a világ égető gondjain, ami évente 35 milliárd dolláros nyereséget termel? Ugyanakkor meg ha elveszik a humorunk, és nem tudunk nevetni a szarságokon, akkor elveszett az utolsó mentsvárunk is. Inkább ne vesszen el.