A Lego még tavaly novemberben dobott piacra egy ilyen mesekönyvszerű építőjátékot, amiben a Piroska és a farkas története elevenedik fel. Most azonban egy valahonnan jött ötletből csináltak hozzá egy trollreklámot a Samsung Galaxy Fold kampányát kifigurázva.
A stunning 5-inch cover display unfolds into an 11-inch pop-up story book. For endless creative play that never runs out of battery. pic.twitter.com/yodboV2aEK
— LEGO (@LEGO_Group) March 4, 2019
“Lenyűgöző ötinches kijelző, kinyitva egy 11 inches popup könyv. Végtelen kreatív játék, ami sohasem merül le” – írják hozzá, nem mintha a beállított fotóról nem lenne egyértelmű, hogy miről szól a történet. Arról nem is beszélve, hogy a Lego terméke 70 dollár, szemben a Samsung 2000 dolláros csúcskészülékével…
***
Az egyébként tök jó fejlemény az utóbbi években, hogy ezek a globális cégek mennyire szellemes és merész piárt kezdtek el tolni. Az Ikea például bátran nyúlt politikához:
A Burger King Kanye Westen keresztül pedig még a legnagyobb vetélytársának is odaszúrt: