keresés menü

A hét japán őrülete: 280 forintos hotelszoba

Tetsuya Inoue 27 éves japán fiatal Fukuoka városában örökölt egy szállodát, amit korábban a nagymamája menedzselt. Az Asahi Ryokan nevű szálló azonban nem igazán pörgött jól, ezért Inoue elkezdett gondolkozni, hogy vajon miként tudná felfuttatni. A megoldás pedig a jó öreg vírusmarketing lett. Legalábbis a szálló egyelőre nem pörög túl jól, de a fél világ odafigyelt rá a héten.

Inoue azt találta ki, hogy az egyik szobát bekamerázza, és aki vállalja, hogy a hotel YouTube-csatornáján követhető legyen az ott tartózkodása, annak mindössze 100 jent, azaz 280 forintot kell fizetnie per éjszaka.

Egész megérős amúgy ez, mert a fürdőszoba nincs bekamerázva, a villany is lekapcsolható, illetve be sincs mikrofonozva az egydolláros lakosztály. Ennek ellenére az elmúlt egy hónapban mindössze négy alkalommal éltek ezzel a lehetőséggel. Inoue pedig inkább azt számolgatja, hogy mikor jön össze annyi követő YouTube-on, hogy szóba álljanak vele a hirdetők.

Innen.