keresés menü

A Burger King 20 év után úgy döntött, hogy megváltozik

Rebranding a buli!

A Burger King cikkünk írásának pillanatában éppen 19 perce változtatta meg a profilképét Facebookon. Ennek oka van.

Az ok nyomósabb, mint valaha: vizuális megújulásra vágytak, és akkor megújultak. Tették ezt 2021 első napjaira időzítve, és a Jones Knowles Ritchie kreatívügynökséget megbízva ezzel. Az új küllem kifejező, barátságosan természetesnek hat, színeivel és íves vonalaival is a hambilánc termékeit idézi meg. A hazai oldal még nem ébredt fel, de ami késik, nyilván nem múlik.

A Burger King újratervezése akkor érkezett el, amikor sok más nagy márka is áramvonalasítja-egyszerűsíti az arculatát, hogy szimplán funkcionáló és olvasható legyen a digitális terekben. Ez indokolta ezt az átalakítást is, mondta Lisa Smith, a Jones Knowles Ritchie ügyvezető kreatív igazgatója, csakhogy a többi sok monoton ráncfelvarráson túlmutatva (helló, Foursquare) a Burger King legalább a személyiségét megőrizte.

Ilyen volt, ilyen lett

Végül tekintsük meg digitális múzeumunk vitrinje mögött, honnan érkeztünk: így kanyarodott el a BK az 1992-es, kék körívvel körbevont logójától, amit most felváltott ez az organikusabb, talán még a hatvanas-hetvenes évek hangulatait is felelevenítő look:

Hát így. Döntsétek el ti, jó-e az irány!