A Lego és a H&M után a Coca-Cola is beszállt a Stranger Things-őrültbe. És most már egyre világosabb, hogy milyen komoly átgondolt termékcsatolós kampányt passzítottak a sorozat harmadik évadához.
A Coca-Cola ráadásul nagyon bevállalósra vette az ügyet. Az 1985-ben piacra dobott, világospiros árnyalatú dizájnnal megtolt New Coke-ot élesztik fel a sorozat alkalmából, mint ízre és dizájnra. Ez azért is merész vállalás, mert anno a New Coke olyan szinten megbukott, hogy 79 nap után le is állították a gyártását.
Most tehát újra lesz New Coke, kétféle dobozzal, és hozzá a Zero-verzió egy új, Upside-Down-os dizájnnal.
https://twitter.com/CocaCola/status/1130820764813471744
Epikus lett a Stranger Things 3 első előzetese: a szemünk előtt nőnek fel a srácok
Mondanánk, hogy minden olyan a Stranger Things harmadik évadának első előzetesében is, mint azt megszokhattuk. Bár a nyolcvanas évek nosztalgiája makacsul kitart a cselekményben, a gyerekszereplők bizony serdülnek. Ahogy a trailer egyik részében Will is kifejti: “Nem vagyunk már gyerekek többé. Mit gondoltatok, ezentúl is csak lent ülünk az alagsorban és játszunk az életünk végéig?”