Fontos képek ezek abból a szempontból, hogy eddig emlékeim szerint szinte csak a Google és a Facebook nyomta rogyásig az irodás PR-t a nagyobb webes cégek közül, de most már a legfontosabb zenemegosztós felhőszolgáltató sem akar kimaradni ebből a fancy belsőépítészeti buliból. A buliból, ami úgy tűnik, már nem csak San Franciscóban tudja elképzelni magát, hanem az újhullámos kultúra és örök fiatalság aktuális fővárosában, Berlinben is.
Három szint, négyezer négyzetméter: ezek az alapadatai a komplexumnak, ami egykor egy sörfőzőüzemként funkcionált.
Most pedig 180 humánerő dolgozik benne a SoundCloudnak. De kétszer ennyi asztalt tud majd a hely befogadni arra az esetre, ha a kedvenc zenés kontentplatform tovább kívánna duzzadni. Márpedig a tulajdonosok ezzel számolnak.
A tervezésre a berlini KINZO-t kérték fel, a megrendelőlapon pedig olyasmi állt, hogy a terek lehetőség szerint boostolják a kreativitást és az innovációt (milyen meglepő célok!). A cég megtartotta a korábbi üzemegység manufaktúrás hangulatát, például a helyén hagyták az érdekes belső mennyezeti elemeket, és a nagyobb tereket sem bontották meg, ahol nem volt muszáj.
Viszont amennyire egységesnek tűnik így ez az egész, törekedtek arra is, hogy mindenféle jellegű tér megjelenjen: privát visszavonulásra alkalmas kis sarkoktól a nagyon nyitott és nyüzsgő publikus tereken át egészen a közös luxy nappali hangulatáig. És persze minden nagyon rugalmasan használható, egy lépcsőn például nem csak sétafikálni lehet, hanem ülni is rajta, wow!
Mondanunk sem kell, az akusztikát mindenhol tökéletesre csiszolták. Egy SoundCloud mást nem is engedhetne meg magának.
(via Architizer)