keresés menü

Ennyire elfáradt volna a Nike dizájnrészlege?

Félve tesszük fel a kérdést, de szerintünk jogosan. Pipásék kihoztak egy új lifestyle cipősziluettet, ami olyan, mintha a klasszikus kosárcipős áramvonalakat eresztették volna össze a Roshe minimalizmusával és a Huarache tech-klumpás érzésével, az összhatás viszont kevesebb, mint meggyőző. Konkrétan nem sikerült kipréselni egyetlen eredeti ötletet sem a vállalati brainstormingon.

Tessék, lehet ismerkedni a Kwazi nevű új Nike sneakerrel:

Mintha az Adidas Tubularjai után loholnának, de legalábbis nem érezzük azt, hogy sikerült volna maradandót, izgalmasat létrehozniuk. Ne is csodálkozzunk, ha hamarosan az eredeti, 105 dolláros ár feléért fogják vesztegetni a külvárosi outletekben. A háromcsíkos rivális pedig továbbra is vezeti a mezőnyt a Boostokkal és az új NMD-cipőkkel.