keresés menü

Kaszanyi Nóra olyan vegyi laboros arculatot rittyentett a dzsúzkészítő cégnek, hogy nyomban megnyalnánk a kémcsövet

A Behance-en szaladtunk bele a szabadúszó grafikus szupersteril, mégis játékos melójába, és annyira nem lehet elmenni mellette szó nélkül, hogy szóra is bírtuk őt.

“Pont ez a letisztultság volt a koncepció. Ehhez pluszban jött maga a téma: szuper egészséges, préselt levek, amik kvázi orvosságok, így adta magát ez a fajta vizuális világ.”

Nóra nem szerette volna elnyomni egy-egy nagyon hangsúlyos grafikával a flakonokat, inkább hagyta, hogy a dzsúzok saját élénk színe éljen, az legyen maga a csomagolás, ami miatt az emberek megkívánják. “Ezért sem használtam színeket a címkén, helyette a körkivágás teszi úgymond színessé őket” – tette hozzá.

Más dolgunk most már nincs is, mint nézni (aztán adott esetben kóstolni):

Bezel-Less Macbook Pro with Touch Bar Mockup by Anthony Boyd Graphics