Nem sokan lehetnek itthon, akik követik a design- és divatvilág történéseit, különös tekintettel a hazai vonalra, és így sem találkoztak a Tiptonnal. Ez a brand az, ami a bakelitből készült minimalista kereteivel villámgyorsan felhívta magára a figyelmet. A márkaalapító Zack Tipton 1998-ban kezdett szemüvegeket készíteni Amerikában, 2001-ben azonban hazaköltözött és azóta itthon munkálkodik, a keretei pedig már olyanok orrnyergére is kerültek, mint Elton John, Robbie Williams és Michael Madsen.
Csapata most elérkezettnek látta az időt, hogy meghálálja az elmúlt évek szárnyalását és egy különleges felajánlással vesznek részt a koronavírus elleni hadjáratban, ez pedig a Szemüveget minden hősnek! akció. Aminek lényege:
az eddig legyártott, 2020-as teljes szemüvegállományát ajánlja fel a Tipton Eyeworks a tűzvonalban harcoló kórházi alkalmazottaknak.
Kezdeményezésükhöz olyan vállalatok csatlakoztak, mint a Zeiss Vision Hungary, a HOYA, az ESSILOR és a Noptiker Kft., így a keretekbe a legmagasabb minőségű lencséket kapják a jelentkezők. A leendő Tipton tulajdonosoknak – munkájuk megszakítása nélkül – elegendő szemvizsgálati eredményt elküldeni a cégnek, valamint egy képet magukról. Amennyiben a jelentkező nem rendelkezik friss eredményekkel, a cég ingyenesen biztosít szemvizsgálatot soron kívül – természetesen a higiéniás előírásoknak megfelelően.
“Nem ülünk tétlenül otthon, mi is harcolunk a vírus ellen. Megteszünk mindent, hogy a keményen küzdő egészségügyi munkatársakat támogassuk” – jelentette ki Zack Tipton. Az első szakaszban több száz szemüveggel indulhat a hadművelet!
Jelentkezni eüs dolgozóknak a Tipton honlapján lehet, ITT.