keresés menü

Facebook, Nike, Apple, Coca-Cola: grafikusok kreálták újra a logóikat vakon, kizárólag a cégek öndefiníciói alapján

Gyakran mondják, hogy egy kép többet ér ezer szónál, de amikor a világ legismertebb logóiról van szó, akkor ez a kép még annál is többet érhet.

Legyen szó egy darab gyümölcsről, egy íves vonalról vagy egyetlen betűről, egyes logók annyira ikonikussá váltak, hogy bolygószerte felismerhetők az általuk képviselt okostelefonok, cipők, miegymások. A logók erejét az a tanulmány is megerősíti, miszerint

az emberek nagyobb valószínűséggel vásárolnak valahol, ahol felismerik a logót, és egy csomóan nem vásárolnának olyan márkát, amelyiknek rusnya logója van.

De mi lenne, ha a világ legismertebb logóit újragondolnák? Hogyan alkotnák meg a mindenféle országból jött tervezők ezeket a logókat csupán a híres cégek mission statementjei alapján, anélkül, hogy tudnák, melyik az a cég? Így – íme a vállalati misszió, amit megkaptak a grafikusok, alatta meg a logók, amiket elképzeltek. Izgi iterációk jöttek ki a cső végén, csekk:

(via)