keresés menü

Az év metaterméke lett a Heinz Ed Sheeran-es ketchupja

Aki kicsit odafigyel Ed Sheeranre, az tudhatja, hogy a zenész nagy ketchuprajongó. Az egyik karjára még a kedvenc márkája, a Heinz logóját is rávarratta. Most pedig cserébe a Heinz is készített egy Ed Sheeran-es dizájt.

Egész konkrétan a zenész testén látható tetoválásokból készítettek a ketchupos flaskájukra egy mintázatot.

 

Ezzel az ötlettel, és a hangfalas díszdobozzal együtt úgy hisszük, tényleg mehet az ötletgazdának, a DAVID nevű kreatív ügynökségnek a pacsi.

A mindössze 150 példányban piacra kerülő ketchup bevételei jótékony célokra mennek egyébként, gyerekeknek.

Kicsit meglepődtünk, de volt már Sheeran-related anyagunk korábban is!

Új szekus isten ostromolja Sven Marquardt trónját

Ki gondolta volna, hogy épp Ed Sheeran mellől érkezik az aktuális legnagyobb biztonsági forma? Mert bizony ám, a rőthajú valószínűtlen popsztár 2015 óta szolgálatában álló személyi őrzővédője, Kevin Myers rohant bele olyan lendülettel az Instagramba, hogy azt ha popsztárok nem is feltétlenül, de sztársportolók tuti, hogy megirigyelhetnék.

innen

Tűz tartalom 🔥