keresés menü

Az év metaterméke lett a Heinz Ed Sheeran-es ketchupja

Aki kicsit odafigyel Ed Sheeranre, az tudhatja, hogy a zenész nagy ketchuprajongó. Az egyik karjára még a kedvenc márkája, a Heinz logóját is rávarratta. Most pedig cserébe a Heinz is készített egy Ed Sheeran-es dizájt.

Egész konkrétan a zenész testén látható tetoválásokból készítettek a ketchupos flaskájukra egy mintázatot.

 

Ezzel az ötlettel, és a hangfalas díszdobozzal együtt úgy hisszük, tényleg mehet az ötletgazdának, a DAVID nevű kreatív ügynökségnek a pacsi.

A mindössze 150 példányban piacra kerülő ketchup bevételei jótékony célokra mennek egyébként, gyerekeknek.

Kicsit meglepődtünk, de volt már Sheeran-related anyagunk korábban is!

Új szekus isten ostromolja Sven Marquardt trónját

Ki gondolta volna, hogy épp Ed Sheeran mellől érkezik az aktuális legnagyobb biztonsági forma? Mert bizony ám, a rőthajú valószínűtlen popsztár 2015 óta szolgálatában álló személyi őrzővédője, Kevin Myers rohant bele olyan lendülettel az Instagramba, hogy azt ha popsztárok nem is feltétlenül, de sztársportolók tuti, hogy megirigyelhetnék.

innen