keresés menü

A Meki új hirdetőtáblái méhszállóként is működnek

A svéd Mekire nem lehet panasz.

A svéd McDonalds és a velük dolgozó Nord DDB reklámügynökség idén kiemelt figyelmet fordít a Föld egyik legfontosabb, ám sajna veszélyeztetett helyzetben lévő élőlényére, a méhekre.

(Az élelmiszereink egyharmadában részt vállalnak a méhek, közben – a svédeknél – harmadával csökkenhet a számuk.)

Kevéssé ismert tény, de a legtöbb svéd Meki tetején vannak méhkaptárok, kompenzálva a méheket az elvesztett élőhelyeikért. Emellett pedig mostanság látványosabb kampányokkal is kiállnak a sárga-fekete állatok mellett.

Legutóbb gyorsétterem formájú kaptárokat installáltak, most pedig hirdetőtáblákat alakítottak át úgy, hogy egyúttal kaptárként is szuperálni tudjanak.

Eközben a Hollandok: