Az ő nevéhez fűződnek az olyan dolgok, mint a svéd bútorgyár első streetwear-orientált kollekciója, ami még kurvajól is nézett ki (és egyéb, komfortzónán kívüli dolgok), de az őszinteség is a kenyere, hiszen például azt is elárulta korábban, mi volt a legnagyobb mellényúlásuk.
Engman viszont nemrég elhagyta az IKEA-t, hogy Skewed Productions néven egy olyan céget csináljon, ami a marketinget nem a marketinggel képzeli el, hanem magával a dizájnnal.
“Az átláthatóságban hiszek: ha az emberek jobban belenézhetnek, hogy mi van a design mögött, az önmagában felkelti a figyelmet, és később az érdeklődést is a termék felé.”
– mondja.
Engman az IKEA elhagyásáról azt mondja: ő nem egy üzembentartó figura, hanem egy startupper, akit azért raktak oda, hogy sok változást hozzon. És hozott. Nem hibáztathatjuk érte.
(via Fast Company)