Az eddig sem volt újdonság, hogy bizonyos művészeti műnemeknek érdemes szövetkezniük. Csomó olyan zenekar van, amit egy egy videóklip ismertetett meg a világgal. Ugyanígy a filmrendezőknek is kiugrási lehetőséget jelent, ha mondjuk egy ismert előadóval dolgozhatnak.
A Fashionista egyik bloggere pedig most arról a hevenyészett közvéleménykutatással alátámasztott meglátásáról írt, hogy azokat a divatfotókat sokkal többen lájkolják, amelyek izgalmas-artisztikus háttér előtt készültek. A tapasztalatok alapján egy jó murál akkora különbséget jelenhet, hogy mára nem elég, ha csak szimplán nem gáz a környezet, a stúdió fehér falai is konkrétan hátrányt jelentenek.
Így a kezdetben kicsit lenézett falkeresés már nem is számít annyira görcsölős dolognak. A divatbloggereknek és egyéb instagramos hírességeknek számolniuk kell a megfelelő falak által adott plusszal. Mi sem mutatja jobban ennek a komolyságát, mint az a tény, hogy két hete elindult a Photogenic Walls nevű instagram, ami – elsősorban New York-ból – a kellőképp fotógén falakat gyűjti össze. Természetesen geotaggel ellátva, hogy bárki megtalálhassa őket.
Mint ahogy az a kultúrában lenni szokott, az együttműködéssel most is mindenki jól jár.
Az egyik legnépszerűbb fotogén fal készítőjét, James Goldcrownt például naponta kábé százan jelölik be különféle fotókon, többezer követője lett és megrendelésre már a harmadik szívecskés fal megfestésére készül. A posztba ágyazott képek is az ő szívecskéi előtt készültek.
(via Fashionista, Fotó: Chiara Ferragni / Alexssa_89 / Beauty_Mark)