keresés menü

Foci és autók iránti rajongás a THE FOUR díjnyertes projektjének alapja

“A 2013-as Young Creative Chevrolet pályázatára készített kollekció a sportban rejlő energiát, a városi dinamizmust tükrözi. Az öltözékek az ergonomikusan tagolt sportmezeket és a Chevrolet járműveinek áramvonalasságát idézik. Ugyanakkor, a modern városi nő archetípusához igazodva, teret engednek a kifinomult nőiességnek is, akárcsak a transzparens és minimalista stretch textilből, valamint fekete neoprénből készült, flokkolt ruha” – áll a THE FOUR hivatalos sajtóközleményében, ráadásul annak rendje és módja szerint meg is nyerték az említett kontesztet divat kategóriában 2010-es második és 2012-es harmadik helyezésük után.

A hetedik alkalommal megrendezett divat- és dizájnverseny alaptémája azonban nem csak a Chevrolet-ről szólt, hanem az autómárka által szponzorált focicsapatokról is, mint például a Manchester United vagy a Liverpool FC. A Gálvölgyi Anett, Kormos Anna Zsófia és Miovác Márton hármasát alkotó csapat formailag abszolút a Chevrolet AVEO-ját idézi, színvilágában és a focilabdára emlékeztető részletekben pedig a Manchestert, ezzel teljes mértékben kielégítve a foci iránti rajongást népszerűsítő Young Creative Chevrolet felhívását – sőt, stílusosságban túl is teljesítették.

A THE FOUR honlapja még fejlesztés alatt áll, a tervezőcsapattal kapcsolatos legfrissebb projektek és infók a Facebookon terjednek, a Tumblr-t előnyben részesítők pedig azonnal nyomhatnak is egy follow-t. Ami pedig minket illet: gratulálunk!

Urbanplayer

Tűz tartalom 🔥