Elsőre meglepőnek tűnhet a lépés, hogy a Juventus focicsapat a főszponzorát, az Adidast is megkerülve egy komplett utcai kollekcióval rukkolt elő. Viszont, ha onnan nézzük, hogy az utóbbi évek egyik fontos divatipari fejleménye az utcai és a sportruházat tudatos közelítése volt, akkor már kevéssé mondható váratlannak a dolog.

Ha ez így megy tovább a focimezek lesznek az új streetwear

A nemes egyszerűséggel Icon Collectionre keresztelt széria a Juventusnak a két éve bevezetett új, áramvonalas logója köré épül. Ez némiképpen megmagyarázhatja azt is, hogy a csapat miért hagyta el a klasszikus logóját a szurkolók hatalmas felháborodása ellenére.

Amúgy maga a kollekció egész pofás lett, a visszafogott darabok ugyan kevésbé hatásosak, de azok a darabok, amiken bátrabban játszottak a J-logóval, azok elég királyok lettek.

Azt nem tudjuk, hogy hova fog mindez kifutni, de hogy ennyivel nincs vége, az biztos. Addig meg vásárlás, nézelődés erre.

 
 

innen

Igazán kifinomult magasélet: megjött a Roadster print! Lapozz bele, rendeld meg, élvezd! (X)