keresés menü

Sosem gondoltad volna, hogy egy strandtörölköző mögött ennyi gondolat lehet

A Slowtide nevű kaliforniai cég azért jött létre, mert pár csávó felismerte az egyik legnagyobb evidenciát, amit kaliforniai lakosként fel lehet ismerni: a beach culture letéteményeseiként hiába cipelik szinte mindig magukkal az elengedhetetlen szövetdarabot, a törölközőt / fürdőlepedőt, ezek sosem néztek ki igazán jól, sosem törődött velük eddig érdemben igazán senki.

Ők viszont elhatározták, hogy megcsinálják azt a brandet, ami van annyira jó, hogy még az sem lesz ördögtől valóan bizarr, amikor a strandon valaki odamegy hozzád, hogy megkérdezze:

“jé, de kurvajó a lepedőd, hol szerezted?”

Az akciósportok felől érkező srácok nagyon eltökéltek és még ennél is komolyabban veszik magukat, a törölközőikre meg úgy tekintenek, mint festővászonra, amint tényleg a művészet ecsetje érintett meg. Mindezt videóban mondják el: