Tovább üti a vasat a Puma, ami klasszikus cipőinek revitalizálását illeti: ezúttal azzal a BlackRainbow-val jutottak közös nevezőre, aminek koncepciója 2006-ban született meg Párizsban, Jay Smith és Greg Hervieux fejében, és mára már egyszerre áll mögötte weboldal, magazin, kreatívügynökség és online shop, ahonnan csudajó streetwear gúnyákat lehet újítani (és azt is el lehet mondani róluk, hogy inkább meghatározzák a trendeket, mintsem kullognának utánuk).
Na, ők most azzal szálltak be a ringbe, hogy a vadmacskás brand jól ismert futócipellőjét, az R698 felségjelűt huzalozták kicsit újra a saját szájízük szerint, azzal a gondolatisággal, hogy a klasszikust tiszteletben kell tartani. Ez jött ki a kollaborációból:
“Ezek a cipők azt az üzenetet hordozzák, hogy még ha változol és fejlődsz is, nem szabad elfelejtened, honnan jöttél” – mondja Smith az új cipővariánsokról, amik szerinte ezért súlyosan támaszkodnak az örökségre, viszont pehelykönnyűek a lábon. Ehhez ráadásul még katonásdit is játszottak:
A földközeli, erdőszéli és kamuflázs árnyalatokra építő, újragondolt cipők várhatóan április 12-től lesznek elérhetők a kereskedelmi forgalomban.