keresés menü

Kabrióból kilógós road tripre visz a Ray-Ban

 

 

A fényképész már az alapvetésnek számító szemüvegmárka 2017-es kampányán is dolgozott, és elégedettek lehettek vele, mert a munka idén is folytatódott.

Klein ezúttal négy karakter autózgatós kalandját rögzítette, amivel elég könnyű azonosulni, hiszen sokan csináljuk ugyanezt a melegebb hetek beköszöntével úton a magyarok tengeréhez, azzal a különbséggel, hogy száguldás helyett inkább araszolunk az M7-esen, és nem mindannyian kabrióban tesszük ezt. De ezek a figurák igen, és a szlogenjük a toronymagas életet sugározza:

“CÉLUNK: BÁRMERRE”

Őrület!!!!!!!

Zenész, női filmrendező, társadalmi aktivista és író – állítólag ezek a szereplők, akik itt szerepelnek, és akikhez elvileg sikerült a megfelelő napgépet társítani. De ezt döntsétek el ti: