keresés menü

Trópusi szemét, ahogy itthon a legmenőbben csinálják

“A P Y T nem jelent semmit. Kicsit dada ez az egész. Annyira, hogy sokszor én sem értem. Amit mellesleg szeretek. Dolgokat nem érteni A P Y T sokkal inkább egyfajta ars poetica. Valami szar, szemét: trash. Nagyon szeretem a trash dolgokat” – írja Ungor Tomi 2011-ben indított saját márkájáról, amire tök véletlenül bukkantam rá a Facebook oldalon keresztül és ami egyáltalán nem összekeverendő Michael Jackson P(retty) Y(oung) T(hing) című számával, habár bírja azt is.

A P Y T egy boltokban nem beszerezhető, online viszont – nem is olyan könnyen – rendelhető, nagyon friss, karakteres, printelt pólókat gyártó vállalkozás, ami úgy fut, hogy “igazából sosem indult be”.

Durván limitált, 1-2 darabos szériákról van szó, habár Tomi elmondása szerint rengeteg a minta, és ezek folyamatosan bővülnek is. A printeket leginkább ahhoz méri, hogy ő mit viselne: nem agyoncsicsázott, túlzó és túlgondolt darabokat, hanem egyedi pólókat, amiken akár csak egy-egy féle minta van, és a megszerzésükért is küzdeni kell. Amiket olyanok viselnek, akik mernek különbözni.

 

Tomi trash-hez való kötődése és szeretete jól visszaköszön a pólókon, ezt nagyon jól használja fel grafikáin, montázsain, amiket ahelyett, hogy csupán egy Tumblr-blogra vagy a Facebookra pakolna fel, sokal egyedibb módon publikál – úgy, hogy azt emberek hordhassák magukon. A hivatalos honlapon keresztül megrendelhetőek a pólók, és azért mikroblog-ügyileg sincs semmi veszve, ilyen formában itt lehet követni a munkásságot.

Urbanplayer

Tűz tartalom 🔥