Hanem valószínűleg kukába.
Online vásárolni rizikós biznisz, a 23 éves Mikala pedig egy életre megtanulta, hogy ha valakitől nem szabad, akkor az a Solelila nevű márka. Tőlük látott egy cuki szőrös-szíves kabátot egy instagramos promóposztban, meg is rezzent benne az impulzusvásárló, villantotta is a bankkártyáját.
Hogy aztán ezt hozza ki neki a posta (balon az eredetileg reklámozott termék):
Mikala úgy jellemezte a kabátot, mint egy darab papír, amire ujjakat is varrtak, és ami annyira vékony, hogy szinte már áttetsző.
Minderre csak rádobott egy lapáttal, amikor kiderült, hogy az eredeti szívecskés (gyapjú?)kabát Simonetta Ravizza divattervező tavaly őszi kifutós showjának egyik látványos eleme volt. Márpedig az ő cuccai százezres – mármint forintban mérve – nagyságrendben kelnek el, a gyanútlan és átvert online shopper pedig 15 ezerért jutott hozzá ehhez az izéhez.
(via Metro)