keresés menü

Beleszeretett a Nike a nyolcvanas évek aerobik-diszkójába?

New Yorknak lett egy újabb, igaz, csak ideiglenes színfoltja, amit nyugodtan szó szerint érthet mindenki. Merthogy a Robert Storey Studios egy teljes mértékben a szimmetriára épülő, baromi színes és modern enteriőrt készített a Nike kizárólag női cipőket árusító pop-up store-jának.

Robert Storey dizájner azzal a Jen Brillel dolgozott a projekten, aki Terry Richardson menyasszonya is volt, na meg akinek stílusát a kreatív szakmán belül szinte mindenki az egekbe emeli – nem véletlenül dolgozott creative directorként már a Proenza Schoulerek és a Chanelnek. Egyébként Brillnek köszönhető a bolt szekcióikra való felosztása: külön részt kaptak a sportmelltartók, a trénerek és futócuccok.

Az összes helyiség színes fényekben úszik és geometrikus formákból áll, amiket falak kivágásával és újraértelmezésével alakítottak ki. A neonok Dan Flavin munkásságát idézik, mindezt durván a 80-as évek diszkóhangulatával és Miami Vice színeivel. A végeredmény sportos és modern lett, amilyen a Nike is önmagában.

A színorgia mellett minimál, tökfehér helyiségekben bárki kipróbálhatja a cipőket vagy ruhadarabokat egy rövid edzés erejéig – ez a bolt legvégső állomása.

Szóval így néz ki, ha nem sajnálják a marketinget és a kreativitást valamiből.

Fotók: David S. Allee