keresés menü

A Világ Legforróbb Divatmárkái: na, vajon ki ütötte le a Guccit a trónjáról ebben a versenyben?

2019 harmadik negyedévében, hogy pontosak legyünk?

A nyitóképünk alapján nem nehéz kitalálni: hát Virgil Abloh brandje, az Off-White.

Ahogyan eddig mindig, a Lyst.com ismét kijött az adatokkal, amiket golyózó szemmel kémlel a világ kortárs divatipara: ezek alapján az idén júliustól szeptemberig terjedő időszakban a Gucci már csak a harmadik helyre szorult, ezüstérmes a Balenciaga, és a top helyre ülhetett fel az Off-White.

És persze azt is megtudjuk, hogy iparági adatok alapján mely termékek menték a legnagyobbat, úgy, hogy füstölt alattuk a kúlság.

A férfi produktumok közül az alábbiak:

A női cuccok közül pedig ezek:

A Lyst.com amúgy nem hasraütve hozza ki negyedévről negyedévre az adatait: analízispornójukhoz több mint ötmillió shopper egy hónapon át tartó shoppingolási szokásait elemzik szét, de feldolgoznak Google-adatokat, konverziós rátákat és eladásokat, márkaemlítéseket a közösségi oldalakon, engagement statisztikákat, szóval amit csak lehet.

Aki bővebben is ránézne a friss elemzésre, ahol még több betű foglal helyet, az ide kattintson tovább – vagy ha ennyi ideje nincs, nézze meg ezt a videót: