A pipás márka nemrég a szintén meglehetősen menőnek számító UNDEFEATED branddel közösen dobott piacra egy pólót, ami a focivébét volt hivatott ünnepelni. Ezt itt:
De aztán jószándék ide vagy oda, elég hamar felforrósodott alattuk a talaj – az internet egy része ugyanis hamar kiszúrta, hogy a dizájn elég erősen nyúlja a haditengerészeti akadémia címerét.
Enyhe kifejezés, hogy szembeötlő a hasonlóság:
I hope you didnt pay much for this logo. Its been around a while. Since the late 1800’s. Lots of men and women have died so you can infringe a trademark and be stupid. And by the way Navy’s clothing of choice is Under Armour. pic.twitter.com/jU32d6iyiB
— WHEN DID I EAT THAT? (@whendidieatthat) June 13, 2018
Tulajdonképpen csak a feliratok, a középső ábra és a címer felső koronája különbözik, minden más teljesen ugyanaz.
A Nike elég hamar írásban kért elnézést az akadémiától, leszögezve, hogy mindig is a hadsereg támogatói voltak, és természetesen nem éreznék korrektnek, ha ezt a kollekciót piacra dobnák, ezért nem is teszik. Továbbá bocsánatot kérnek mindenkitől, akit ezzel megbántottak volna.
Valaki mindeközben nagyon csúnyán megkapja a felmondólevelét egy kreatívosztályon.