Mármint ezekért a trippelő mikrovideókért, amik a koppenhágai Yilmaz Sen instagramján bukkantak fel. Őt bízták meg a luxusmárkától, hogy a 2019-es tavaszi kollekcióhoz rittyentsen valami extrát, ez lett a kérésből:
A végeredmény
egyenes ági folytatása a párizsi divathétes show-nak, ahol a Balenciaga művészeti vezetője Jon Rafman vizualistával elintézte, hogy a jelenlévők úgy érezzék magukat, mintha egy számítógépben ülnének.
A további valóságtorzítás érdekében állították most csatasorba Yilmaz Sent, nagyon hozzáfűzni pedig semmit nem kell az életellenes módon csavarodó testekhez.
Ha csak annyit nem, hogy ezek a videók alig egy hónap alatt készültek el :ooo
Azt csak remélni merjük, hogy a számítógép-generálta vizuál nem utoljára érintette a divat világát, mert ebből még kurvajó dolgok sülhetnek ki.