Az 1970-es alapítású francia Kenzo brand, ahogy arra korábban is rávilágítottunk, büszkén vállalja harsányságát, hivalkodását, szórakozott élénkségét, és ezzel semmi baj nincs. Ennek a színes-szagos identitásnak a felélesztésében oroszlánrészt vállalt Carol Lim és Humberto Leon, amikor három évvel ezelőtt átvették a kreatív vezetői szerepet a márka élén. Divatra éhes fiatal felnőttekként az egyetem után azt kezdték el csinálni, amit mindig is akartak: járták a világot, és figyelték az aktuális trendeket. De ezt máig nem hagyták abba. És rátaláltak Qiu Yangra.
A fotós Yang ugyanis a maga nyelvén, de pont ugyanazt a parádézós excentrikusságot hozza, amit a Kenzo. Korábban dolgozott már az Elle-től a Glamourig sok nagy divatlapnak, de ennyire kerek talán még egyik története sem volt. Fejetlen, csak végtagokkal rendelkező, takarók alól kandikáló modellek, sok vidám tarkaizmus, meg persze a védjegy-oroszlán: a Kenzo könyékig nyúlt a tutiba ezzel a kollaborációval.
És a bónusz: a napokban jött ki a Kenzo 2014-es kampányvideója, ami szintén nincs híján a hasonló, elrugaszkodott szürreáliáknak: óriáshalak, megsokszorozódott karok, tengeri tematika – van itt minden, amit alsó hangon elvárunk a márkától. Hát gratulálunk, na.