Nem kellett sokat várni a H&M hasredős modellje után, egy újabb nagynevű brand állt bele abba, hogy nem csak az a szép, ami tökéletes.
A jól ismert, egybefordított GG-logós olasz divatházról van szó, ami már tavaly is felkeltette az érdeklődést azzal, hogy egy olyan Instagram-fiókot indított Gucci Beauty néven, ami alatt különféle korok és kultúrák egymástól eltérő szépségideáljait ereszti egymásnak. Itt jelentek meg most azok az új fotók, amik komoly felhorkanást okoztak a kommentekben.
A legtöbb lájkot és legtöbb hozzászólást is ez generálta, már csak azért is, mert itt nem egy szájhigiénés issue-ról van szó, hanem egy veleszületett genetikairól, néhány kommentelő pedig, aki nekiállt undorítózni a képet, annak rendje szerint a sarokba lett szorítva.
Annál szebbet viszont aligha lehetett látni, amikor több kommentelő leírta, hogy megdobbant a szívük a kampány láttán, mert ők is ilyen tökéletlen fogsorral születtek, és nem feltétlenül van pénzük kijavíttatni azt.
“Hogy a legnagyobb önbizalmi parámat most keblére öleli egy luxusmárka, az nagyon sokat jelent nekem”
– fogalmazott az egyikük.
Szóval, Gucci, ez most szép volt.