keresés menü

A Budapesten is működő sneakerspecialista Footshop egy dán márkával dolgozott össze

A Footshop bemutatta legfontosabb tavaszi együttműködését: az alábbi különleges ruhákat az ultrafasza dán brand, a Soulland mestereivel közösen álmodta meg a cég, és a fókuszban két kulcsszó áll: tolerancia és relevancia.

A szofisztikált kollekció két pillére az ellentétek pozitív szemlélete és a sokszínűség, ahogy ők fogalmaznak:

“A tolerancia társadalmunk esszenciális alapja, hiszen az alkotók szemlélete szerint mindenkinek jár a megbecsülés, minden ötletnek és álomnak van helye.”

“Hiszünk abban, hogy a köztünk lévő különbségek az inspiráció és innováció forrásai lehetnek. Ahhoz, hogy releváns maradj, elengedhetetlen a teljes tolerancia. Egészséges és harmonikus társadalomra vágyunk, melyben a tolerancia mindannyiunk számára alapvető fontosságú” – nyilatkozzák az alkotók.

A lookbook szereplői egyébként Koppenhága környékén élő fiatalok, akik a Tolerance és Relevance feliratú, grafikus mintákkal díszített ruhadarabokat viselik.

A kollekcióból kiemelkedik a kobalt kék, piros és sárga grafikával ellátott hoodie, amelyen szintén a két jelszó látható.

A Tolerance / Relevance kollekció 2019. április 9-től érhető el a Footshop üzleteiben és webshopjában, valamint a Soullandnél.