Ezzel az üzenettel állt bele a River Island új kampányába, amit a 2018-as tavaszi és nyári kollekciójához csatolt, túlmagyarázni pedig aligha kell, hiszen azokról az emberekről szól, akik a társadalom még mindig aggatja az “elavult és irreleváns” címkéket.
LABELS ARE FOR CLOTHES, NOT PEOPLE. Doesn't matter how you look, what you believe or who you love #LABELSAREFORCLOTHES ?? https://t.co/E5KHyESTUJ pic.twitter.com/hR7Txm2wuk
— River Island (@riverisland) February 5, 2018
Elsőre kissé erőltetettnek (“csináljunk valami gendertematikájút, gyerekek”) tűnhet a kampány, de szerencsére a képkockák megmentik, mert tényleg sikerült a topikot könnyedén, lazán, ráadásul ugye kurvajó pasztellszínekkel megfogni.
LABELS ARE FOR CLOTHES, NOT PEOPLE. Doesn't matter how you look, what you believe or who you love #LABELSAREFORCLOTHES ?? https://t.co/Vi29wUlXy0 pic.twitter.com/ghQ2mesSD3
— River Island (@riverisland) February 5, 2018
We believe that LABELS ARE FOR CLOTHES NOT PEOPLE, so we're spinning tired stereotypes on their head and reclaiming labels to make them positive and truly, REAL. #LABELSAREFORCLOTHES ?? https://t.co/3dV7bQY0CT pic.twitter.com/QUUkVpbTif
— River Island (@riverisland) February 5, 2018
A képi világot Richard Burbridge fotósnak és a rendező Laceynek köszönhetjük.