A német alapítású DHL mára a világ legnagyobb szállítmányozási cége, és nyilván akartak rittyenteni valamit a fiatalok felé is a kreatívok, akik nyilván felismerték, hogy ehhez a divaton át vezethet az út. Így történt meg még 2017 végén, hogy a vállalat összeállt a világ egyik legmenőbb márkájával, a Vetementsszel, és csináltak egy közös kollekciót:
Most pedig itt a még erősebb folytatás:
A csomagküldő cég ezúttal letett a kollaborációról, és saját kezébe vette a márka divatosítását, ezúttal a telefontokok és Apple Watch szíjak univerzumába törve be.
Nagyon nagy kérdés persze, hogy ki hogyan tekint minderre: a kicsavart humor csodálatosan eredeti megnyilatkozását látja-e benne, amit csak kevesen érthetnek (he he, lehet az irónia kódjait értelmezni képtelen pórnépre ujjal mutogatni), vagy kicsavart marketingtrükként, amin át néhány divatbolondot meg lehet győzni arról, hogy még pénzt is adjon egy vállalat reklámozásáért.
Persze, ha úgy vesszük, márkaneveket eddig is hordtunk már magunkon, csak éppen ruhákét, és ha már van Ferrari parfüm és NASA-póló, akkor ezen miért is kéne elcsodálkoznunk?
És ha valaki mégsem fél shoppingolni magának egy ilyet (vagy valakinek karácsonyra), az ide klikkoljon.