keresés menü

Manuális VHS-glitch technikával készült a hazai CSF divatmárka új kampánya

Edmund Husserl 19. századi német filozófus, a fenomenológia megalkotója szerint a megismerés nem a valóságos, anyagi világra, hanem a tudatra irányul, ezért minden a világra vonatkozó s a közvetlen tapasztalatot túllépő ítélettől tartózkodni kell.

Csabay Ferenc, a CSF tervezője szerint új kollekciójuk ezen elv mentén épült fel. Azaz: “a minimalista stílus önmaga egyszerű szépségének a hirdetője és a kollekcióban szereplő ruhák néhol egyszerű, néhol trükkös vonalvezetésükkel érik el, a fenomén hatást, hogy a minimalizmus érdekes is lehet. A kollekcióhoz készül kampány sorozat a maga bátorságával is azt mutatja, hogy a minimál is lehet izgalmasan tálalva.” 

Csabay Ferenc egyébként már gyerekként megismerkedett a ruhakészítés világával: családjának több tagja is szabó vagy szűcs volt, így a textilek, varrógépek, tűk cérnák hamar ismerősek lettek számára. Nem véletlenül szerzett pár év múlva szabó, majd divattervező képesítést is, miután érdekelni kezdte a ruhakészítés kreatív része is.

Maga a CSF brand 2009-ben indult el, és már a legelső kollekció bemutatkozhatott a Berlin Fashion Week hivatalos programjában szereplő Project Galerie showroomban. Azóta folyamatosan figyelem kíséri a szakma és a sajtó részéről az újabb kollekciókat. A legutóbbi, 2015 S/S Budapest Bauhaus kollekció bemutatkozott a Hong Kong Fashion Week World Boutique rendezvényen, illetve több divatmédium is az év kollekciói közé sorolta.

Hivatalos oldal errefelé.

Urbanplayer

Tűz tartalom 🔥