Lehet egyébként jót mulatni ezen, de miután kimulattuk magunkat, álljon fél lépéssel hátrébb, nézzük meg tüzetesen ismét, és ébredjünk rá bátran, hogy igazából ezek a szettek gecijól néznek ki.
Aki pedig segített a bútoráruháznak mindebben, az William Hunt, a londoni egyéni szabászatokról elhíresült Savile Row utca jeles szabója.
A mester így nyilatkozott az extravagáns húzásról:
“Mi itt a William Huntnál hősöket csinálunk hétköznapi emberekből. Az IKEA öltönyök mindennapi textileket tesznek hőssé.”
A kampány annak nyomán jött létre, hogy egy friss kutatás szerint 16 millió (!) brit, vagyis a népesség negyede nem érzi magát magabiztosnak, ha arról van szó, hogy hogyan önkifejezzék magukat a saját otthonukban, 59 százalékuk pedig még abban is bizonytalan, hogyan alkalmazza a színeket a lakásában úgy általában.
Carol McSeveny, az IKEA szigetországi textildivízió-vezetője azt is hozzáfűzte mindehhez, hogy emelkedést látnak a biztonsági játékban, vagyis hogy az angolok túlnyomó része a bézs és fehér színekre megy rá, ha az IKEÁban vásárol. “De ha az otthonunk az önkifejezés vásznává válik, miért maradjon az unalmas?”
Mondjuk erre nekünk is van egy válaszunk: az említett árnyalatok ugyanis letisztultságot sugallnak, és beleillenek a minimalizmus még mindig uralkodó trendjébe. Ettől persze még a fenti öltönyök szórakoztatóak, már csak annyi a kérdés, hogy
egyébként ki akar egy függönybe öltözni?!