Mint az az utóbbi hetekben, napokban mindenkinek feltűnhetett, aki megnyitotta az internetet, Kanye West ismét lépten-nyomon Donald Trumpot isteníti.
Legyen meg itt is ez az elképesztő összeállítás az egyre zavarosabban viselkedő repper minapi fehérházas vizitjéről:
Ezután abszolút jogos volt a Business Insider részéről, hogy megkérdezték, hogy mit szól ehhez az Adidas, aminek ugye sokévre visszanyúló kapcsolata van a repperrel. A Kanye West által tervezett lépők gyorsan a márka zászlóshajói közé kerültek.
Kasper Rørsted vezérigazgató meglehetősen higgadtan az őrült zseni értelmezési tartományba terelte az ügyet, és azt mondta, hogy a repper viselkedése a csomag része. És az természetes, hogy a nagyon kreatív emberek eltérően viselkednek. Hozzátéve azért, hogy tisztában van vele, hogy egy bizonyos szint után már árthat ez a márkának.
Majd arról is beszélt, hogy globális márkaként nehéz megmondaniuk, hogy mi is számít elfogadhatónak. Ha valamit az elfogadható halmazba teszünk, az ki számára elfogadható? Más neki, neked, más egy valakinek Kínában.