Fantastic Pop-Up store concept by @adidas! We'd love to get the chance to try this out in Ireland! ?? ? https://t.co/2E33OpeDLP pic.twitter.com/vxs8h3Vdv4
— Popertee (@popertee) March 21, 2017
A háromcsíkos sportmárka – miként a Reuters hírül adta – egy olyan próbaboltot nyitott Berlinben, ahol a vásárlók maguknak tervezhetnek 200 euróért merinógyapjú pulóvereket. Ha megvan a kívánt mintázat, akkor egy testszkenner felveszi a szükséges méretparamétereket, majd négy óra alatt össze is varrják a ruhadarabot.
Az Adidas célja ezzel természetesen az, hogy gyorsabban tudjanak reagálni a vásárlói igényekre, illetve könnyebben tudják követni a divattrendeket. Ezzel pedig az a távlati céljuk, hogy több terméket tudjanak teljes áron értékesíteni, ne kelljen több bálányi készlet árát szezonzárás után leértékelni.
Az Adidas sajtósa azt is elmondta, hogy a berlini üzlet tapasztalatai alapján döntik majd el, hogy érdemes-e továbbvinni a koncepciót, és ha igen, miként.
(via)