“A #SharingIsMultiplying a KELE do good programja, melynek keretében a márka időről-időre előáll egy kollekcióval, amivel valamilyen kiemelt társadalmi problémára igyekszik felhívni a figyelmet. Ezen termékek értékesítésének teljes bevétele egy, a probléma megoldásán és annak kezelésén munkálkodó alapítványhoz kerül” – fogalmaz a magyar brand.
És jelen esetben a Mosoly Otthon Alapítványhoz (MOHA) megy a profit, akik hat különböző, autista gyerekekkel foglalkozó lakóotthonban művészeti foglalkozások keretein belül gyűjtöttek össze tíz rajzot. A rajzokat kivétel nélkül autista gyerekek, fiatalok készítették, akik az Autistic Art programokon részt vettek. A program célja egy olyan magas minőségű termék létrehozása, amely hozzájárul ahhoz, hogy az otthonok a befolyt összegből fenntarthassák művészetterápiás foglalkozásaikat és az ehhez szükséges eszközöket meg tudják vásárolni.
Sokan álltak az ügy mellé, kezdve ott, hogy a KELE Clothing műhelyében keltek életre az alkotások, odáig, hogy Axente Vanessa és húga, Gréti, valamint Cseke Botond álltak modellt a pulóverek népszerűsítéséhez, a fotókat pedig Lábady István készítette.
A ruhadarabok egy launch party keretein belül debütáltak a hétvégén. Még több infó innen, valamint már az összes pulóver megvásárolható a KELE oldalán!