keresés menü

OMG, mekkora fricskát kaptak a kézműves, közösségi finanszírozós hipszterreklámok!

Az egyébként remek Kickstarternek és Indiegogónak köszönhetően a videós reklámoknak egy új fajtája terjedt el a Földgolyón. Vintázs filtereken keresztül bemutatott, minimalista tervezésű műhelyek, giccsesen melankólikus zenével felvezetett, részletkérdésekre ráfeszülő applikációk, apró biszbaszokat tapogató, közben világjobbításról és önkiteljesedésről áradozó kirakathipszterek. És persze ne feledkezzünk meg a már-már bántóan kellemes narrációkról és a tábortűznél viháncoló zárójelenetekről se!

De most

Steve Rosenthal és Peggy O’Brian besokalltak a kézművesterrortól és elkészítették az egész műfaj esszenciális paródiáját azzal a címmel, hogy Why Hipster Commercials Are the Worst? Az egész nagyjából úgy indul, ahogy a fentiekben felvezettük. Csak a sok magvas gondolat között hirtelen nem is tudjuk, milyen termékről van szó. Majd hirtelen jön a kőkemény kritika, miszerint:

“Az igazán fontos az, hogy te boldog légy a kis szarságoddal.”

Durr.

(via designtaxi)