Urbnlplyr: – Kitől származik a klip alapötlete? Miért pont ehhez a számhoz készült?
Horváth Viktor: – Ábrissal a Wassup (Ábris másik projektjének, az Uffalo Steeznek egyik trekkje) után abban maradtunk, hogy ha majd lesz valami aktuális trekkje, ami döcögős, tört ritmusokra épül, akkor megcsináljuk rá ezt a régóta dédelgetett, magassarkúban botladozós ötletem. Mikor átküldte az EP-t egyértelmű volt, hogy ez a szám a legalkalmasabb ehhez a koncepcióhoz. Nagyon tetszettek a különböző aljas effektek, amik már-már filmes sound design-szerű hatásokkal bírnak. Amúgy főleg punkot hallgatok, de az 8ounce-típusú zenékre valamiért mindig beindul az agyam.
Gryllus Ábris: – A klip alapötlete Viktortól származik. Erősen kötődik az egész a Noami Nights EP témájához és inspirációihoz is, ezekről beszélgetve formálódott. Ez kivételesen egy viszonylag koherens EP lett, tartalmilag mindenképpen. Nyilván minden számban máson vannak a hangsúlyok, de alapvetően egy hajnalban egyedül hazabotorkálós, posztkristály, túlromantikus-giccses, erotikus cucc az egész.
Egyébként nagyon sokan dolgoztak a klipen, az egész Kinopravda, a kiadó (8ounce), barátok, kaszkadőrök, a nem kaszkadőrök, akik pláne ijesztőeket estek, és nagyon nagy szupportot kaptunk az Excuse My French-től és a Nownesstől is.
UP: – A Wassuphoz hasonlóan itt is egy mozzanat van középpontba állítva. Ez véletlen egybeesés vagy szándékos megközelítés?
GÁ: – Tartalmilag nem terveztük folytatni azt, megközelítésben már kicsit igen, de a fő hasonlóság szerintem leginkább Viktor látásmódjából jön.
HV: – Mindkét klipnél a cél az volt, hogy képes legyen a nézőből valamilyen fizikai hatást kiváltani. A Wassupnál a feszengés, tenyér izzadás, a Twunnál meg a sűrű felszisszenések és egy-egy esés fájdalmának átérzése, amivel számoltunk.