Jean-Michel Basquiat is erősíti azt a bizonyos 27-esek táborát, akik akarva-akaratlanul, de idő előtt eltávoztak. Eleinte csak graffitizett a Lower East Side-on a hetvenes években, ami önmagában még nem is lenne nagy dolog, de korát meghaladó egyedi látásmódja felkeltette a kortársak figyelmét is. Andy Warhol vette a szárnyai alá, így Keith Haring alkotótársa lett, és egy mély fejessel bele is csöppent a 80-as évekbeli New York művészi tégelyébe (fontos információ, hogy 22 évesen megvolt neki Madonna).
A Neff márka úgy gondolta, szeretne tisztelegni a művész előtt pár darabbal, úgyhogy minden apropó nélkül nyomtak néhány pólót és pulcsit Basquiat elhíresült koronalogójával és betűivel.
A többnyire extrémsport cuccokat gyártó brand imád kollaborálni, ezt eddig (élő) zenészekkel tették, most viszont úgy gondolták, hogy magukat is meglepve új vizekre eveznek, meg az új módi úgyis az elhunyt utcaművészek újragondolása.
Itt pedig már meg is tudod venni!