Általános igazság, hogy minél többet olvasunk, annál többek leszünk. Természetesen nagyban meghatározó az is, hogy mi az, amit olvasunk, de lényegében megállja a helyét az az állítás, hogy bármit is olvasunk, egészen biztosan fejlődni fogunk tőle.
Vegyük példának okáért a Toldi Miklós marketing szakember által írt blogot, amelyben időről időre újabb és újabb hasznos tanácsokkal lát el minket. Legyünk akár cégvezetők, dolgozzunk akár alkalmazottként marketinges munkakörben, a blog követéséből mindenképpen fogunk tudni profitálni. Mai cikkünkben megmutatjuk azt is, hogy hogyan!
Legyünk naprakészek!
Az online marketing területe egy nagyon speciális szelete a munka világának. Természetesen minden szegmens rengeteget változik és fejlődik, ám az online platformok mindezt olyan ütemben teszik, hogy igazi kihívás képben maradni, hogy a lehető legjobb eredményeket érhessük el, ha már hirdetni kezdünk.
Persze nagyon nem mindegy, hogy honnan szedegetjük össze az információmorzsákat, hiszen mint minden szakmában, itt is akadnak szép számmal olyanok, akik szóban több eredményt érnek el, mint tettekkel.
Szerencsére akadnak valódi tudással rendelkező szakemberek is, mint például a Toldimarketing vezetője, aki személyes blogjában rengeteg számunkra érdekes témát dolgoz fel. A beauty márkaépítés módszerével, a piackutatás mikéntjével vagy az Instagram trükkökkel épp úgy foglalkozik, mint a logótervezéssel, a keresőoptimalizálással vagy a mesterséges intelligenciával.
Indulhat a saját blog?
Ez utóbbival el is érkeztünk egy fontos témához: ma már elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás blogoljon, hiszen amellett, hogy edukálhatjuk a célközönségünket és bepillantást engedhetünk a kulisszáink mögé, még nagyszerű marketingeszközt is adunk a saját kezünkbe.
Az AI, vagyis a mesterséges intelligencia robbanásszerű színrelépése óta sokan alkottak már maradandót a ChatGPT-vel – negatív értelemben. Így inkább arra biztatunk mindenkit, hogy ezt az igen érdekes lehetőséget csakis fenntartásokkal és leginkább inspirációs céllal alkalmazzuk.
Számtalan buktatót rejt magában, így ha azt érezzük, hogy a blogbejegyzések megírása túlmutat a képességeinken, tehetségünkön, akkor még mindig akadnak egyéb megoldások, hogy valóban ne maradjon a közönségünk állandóan frissülő tartalom nélkül.
Magunk írjuk vagy kiszervezzük?
Az előbbi gondolatmenetet továbbfűzve ez talán már nem is kérdés. Összességében sokkal jobban járunk akkor, ha rendszeresen frissülő blogunkat a mi útmutatásunk alapján egy külsős írja, mint akkor, ha egyáltalán nem lenne blogunk. Ezzel ugyanis számtalan marketingmuníciótól fosztanánk meg magunkat.
Természetesen minden vállalkozás helyzete más és más, ezért mielőtt végleges döntést hoznánk, tanácsos egyeztetni egy tapasztalt marketingessel!
(Szponzorált tartalom)