Mi kell ahhoz, hogy látványosan megemelkedjen a kattintások aránya, vagyis egyre és egyre több látogató érkezzen a weboldalunkra? A cikkben ezt a kérdéskört járjuk körül részletesen. Méghozzá konkrét gyakorlati tanácsokkal, amelyekkel kiemelkedő hatékonyság mellett növelhető a weboldalunkra érkezők aránya.
Ma már szinte kötelező rendszeresen hírlevelet küldeni
Minél nagyobb az e-mail-feliratkozók adatbázisa, annál kedvezőbb számokat tudunk elérni a rendszeresen kiküldött hírlevelekkel. Ráadásul mindezt viszonylag alacsony ráfordítások mellett. A viszonylag sok kattintáshoz fontos a rendszeres hírlevelek minősége, valamint az értékadó kommunikációra való törekvés.
A minőségi blog organikus forgalomgeneráló lehet a honlapunk számára
A minőségi blog az egyik leghatásosabb értékesítéselőkészítő platform. Különösen abban az esetben, hogyha a blogbejegyzések az érdeklődők egy-egy fontos problémájára kínálnak válaszokat, illetve megoldást. A blog ráadásul nemcsak kattintásokat hoz a konyhára, hanem eredményesen növeli a bizalmat, elegánsan terelve az érdeklődőket a vásárlás felé.
A tudatos közösségimédia-jelenlét szintén kulcsa lehet a forgalom drasztikus növelésének
A Facebook, Instagram, LinkedIn és egyéb közösségimédia-felületek kiváló módot kínálnak arra, hogy relatíve nagyobb közönséget is meg tudjunk szólítani az üzeneteinkkel. Ha pedig mindent jól csinálunk, akkor az érdeklődőket a honlapunkra tudjuk irányítani.
Használhatunk ebből a célból szöveges, grafikai vagy videós posztokat is. Sőt, minél többet tudjuk ezeket kombinálni, annál kedvezőbb eséllyel számíthatunk a sikerre.
Egy SEO fronton rendbe rakott weboldal tucatszám termelheti a kattintásokat
A keresőoptimalizálás hosszabb távon megtérülő befektetést jelenthet a honlapunkba. Egy SEO fronton kiemelkedően teljesítő weboldal ugyanis olyankor is sorra szállítja a kattintókat és weboldal-látogatókat, amikor nem is költünk hirdetésekre.
Ha már a keresőoptimalizálásra fókuszálunk, akkor a technikai SEO, a tartalmi SEO, illetve a minőségi külsős linkeket jelentő off-site SEO terén is érdemes törekedni a minőségre. Sokszor ezen a téren is jobban járunk a szakértői csapat bevonásával.
Egy-egy vendégcikk vagy ütős PR anyag szintén remek forgalmi forrás lehet
Ha már az alapvető célunk minél több kattintást elérni, vagyis minél nagyobb forgalmat terelni a honlapunkra, akkor nyugodtan gondolkodhatunk a PR megjelenés lehetőségén is. Különösen akkor, hogyha ezen a téren akad egy-egy kiváló kapcsolatunk.
Egy ütős PR cikk vagy vendég blogposzt ugyanis viszonylag kisebb befektetések mellett is kiugróan magas forgalmat jelenthet a weboldalunknak. Itt pedig már csak az lesz a feladat, hogy a lehető legjobb arányban formáljunk belőlük vásárlókat.
(Szponzorált tartalom)