keresés menü

Betiltották a bringareklámot, mert állítólag ijesztőnek mutatja az autókat :DDD

Anyáink, borogassatok!

A francia reklámfelügyelet hozta meg ezt a páratlan(ul idióta) döntését, miszerint a fenti, holland kerékpárt ábrázoló hirdetés egyéb olyan képkockákat is ábrázol, amik hamis színben tüntetik fel az autóipart, és

“a félelem légkörét teremtik meg.”

Merthogy a csillogó fekete autó karosszériáján kémények tűnnek fel, és megkülönböztető jelzést alkalmazó járművek, illetve DUGÓK. Aztán még fogja is magát ez a drágalátos konstrukció, és képes még ELOLVADNI is. Persze a bringát előállító cég, a VanMoof erre elővette a reklámfelügyeletet, hogy csak a francia autóipart akarják bevédeni, ami elég nagyot szenvedett a koronavírus miatt.

Így vagy úgy, az indoklás tényleg nettó röhej, ne is menjünk bele, hány másik reklámot lehetne hasonlóért elővenni, de akinek van kedve, írja meg a vonatkozó Facebook-posztunk alatt.

(via)