Grimes a Pitchforknak adott egy nagyobbacska interjút a nemrégiben megjelent, Miss Anthropocene című lemeze és egyéb viselt dolgai kapcsán. Az a kérdés is hozzá lett szegezve, hogy miért kellett az utcákon a “global warming is good” felirattal reklámozni az albumot.
“Úgy voltam vele, oké, feldobhatjuk a fotómat, hogy vedd meg a lemezt, és mindenki leszarta volna.
Vagy ott volt a lehetőség, hogy a városi teret kezelhetjük művészeti galériaként, ahova kirakhatunk egy tényleges műalkotást, ami lehet annyit se segít a lemezen, de gondolkodásra, beszélgetésre készteti az embereket.
Ryder Ripps konceptuális művész jött elő a global warming is good ötletével. Amikor először láttam, azt mondtam, ne baszki, az jó nagy hiba lenne. Aztán később úgy voltam vele, hogy hú, azért ez ijesztő, ki kéne próbáljuk. A lényeg, hogy a cél az volt, hogy inkább művészi legyen, mint szimplán reklám.”
Hát így!