A Nagy Kék testvér is beszállt a giga reklámmenetbe – amit azért hívunk így, mert mint tudjuk, a Super Bowl nem csak Amerika legnézettebb sporteseménye, de egyben az a közvetítés is, amiben a világ legkreatívabb reklámjai durrannak el, rendszerint élvonalbeli celebeket vonultatva fel. És persze bombasztikus ötleteket. Sőt, kalapács erejével lesújtó gegeket.
Facebookék sem a kispályára hajtottak karrierjük első Super Bowlos szpotjában, ami egyébként arról szól, hogy érdekeljen téged bármi, biztos lehetsz benne, hogy találsz annak megfelelő facebookos csoportot: lehengerlően látványos, egymásba hajló képsorokkal húzták alá ezt az amúgy triviális üzenetet.
Az utolsó képkockáknál ráadásul fekbukkan a komédiás Chris Rock is, de ez még csak nem is a végső poén – ahhoz viszont tényleg nézzétek már meg:
Eleve érdemes újra megnézni az egészet, és megfigyelni, hányféle formában bukkant fel a reklámban a rock szó. Szép volt, FÁCSE!!!