A túldimenzionált budoárhangulatot árasztó Victoria’s Secret korszak hanyatlása után ezerrel pörögnek a fenntartható, minden bőrszínt, testalkatot és gender-identitást figyelembe vevő etikus fehérnemű márkák. Az egyik ilyen a Parade, ami úgy pozicionálja magát, hogy
A 22 éves Parade-alapító, Cami Tellez aktívan támogatja a szexuális nevelést és a tudatos családtervezést. Ez a szimpatikus hozzáállás már a cég októberi beindulása előtt 70.000 várólistás feliratkozót eredményezett.
Ennek tetejében még a Swaroswski-val is partnerségre léptek egy kampány erejéig: egy darab alsóneműn konkrétan 1029 kristály található. És hármas szettre ezekből mindössze 68 dollárért lecsaphatsz. A hoodie sem több, mint 118 dollár.
“Az egyen-szexisség napjai leáldoztak” – mondja Tellez, aki szerint a fehérnemű nem csak egy testet bevonó szövet, hanem “politikaliag fűtött érzelmi terep”. Bármit is akarjon ez jelenteni; lássuk a Parade-Swarowski kampány figyelemreméltóbb képeit!